w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński
Informacje dodatkowe:
UCHWAŁA NR XIII/101/2019
RADY GMINY LIDZBARK WARMIŃSKI
z dnia 19 grudnia 2019 r.
w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.) oraz art. 4 ust. 1, 2 i 2a ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Lidzbarku Warmińskim oraz działając w zgodzie z Wojewódzkim Planem Gospodarowania Odpadami - Rada Gminy Lidzbark Warmiński, uchwala co następuje:
§ 1
Uchwala się „Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński”, stanowiący załącznik do uchwały.
§ 2
- Uchyla się Uchwałę Nr XII/92/2019 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia
27 listopada 2019 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński.
- Traci moc Uchwała Nr XXV/205/2017 Rady Gminy Lidzbark Warmiński z dnia
31 sierpnia 2017 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lidzbark Warmiński.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.